logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار شهر کرسف خدابنده خبر داد:

برگزاری همایش ملی زهراوی کرسفی در خدابنده

برگزاری-همایش-ملی-زهراوی-کرسفی-در-خدابنده
شهردار شهر کرسف خدابنده از برگزاری همایش ملی «احمد ابن فارس زهراوی کرسفی» خبر داد و گفت: این همایش مهر ماه با حضور اساتید بیش از ۲۵ دانشگاه داخل و ۴ دانشگاه خارجی به مدت یک روز در دانشگاه زنجان و یک روز در شهر کرسف برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، فیض‌اله شیرازی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی شهرداری کرسف هر ماه جلسه شورای فرهنگی را با حضور ادارات شهر برگزار می‌کند و مصوبات جلسه برای ماه آینده اجرائی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهرداری کرسف در طول سه سال هر ساله یک همایش ملی برای شهید ملی شهید «مظفرعلی ذوالقدر کرسفی» برگزار کرده است.

شهردار شهر کرسف خدابنده ادامه داد: یازده و دوازده مهر ماه سال جاری همایش ملی «احمد ابن فارس زهراوی کرسفی» با حضور اساتید بیش از ۲۵ دانشگاه داخل و چهار دانشگاه خارجی به مدت یک روز در دانشگاه زنجان و یک روز در شهر کرسف برگزار خواهد شد.

شیرازی اضافه کرد: شهرداری کرسف جزو اولین شهرداری‌‎ها است که برنامه راهبردی پنج ساله تدوین و به مراجع مربوطه ارسال کرده است و در حال اجرای برنامه‌ها است.

وی افزود: در بین شهرداری‌های استان، شهرداری کرسف در بحث اجرای آئین‌نامه مقابله با حیوانات ناقل بیماری و رعایت حقوق حیوانات برترین عملکرد را داشته و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.

شهردار شهر کرسف خدابنده ادامه داد: این شهرداری جزو شهرداری‌های استان زنجان است که با عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد نقش به‌سزایی در کنترل این حیوانات ایفا کرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲